Myynti- ja ostoreskontra

Cash-In huolehtii ammattitaitoisesti asiakkaan ostolaskujen käsittelystä, maksatuksesta ja tiliöinnistä.

Ostolaskujen käsittely ja ostoreskontra

Toimittajasuhteiden ylläpitäminen edellyttää ostolaskujen huolellista hoitamista. Cash-In huolehtii, että asiakkaan ostolaskut käsitellään, maksetaan ja tiliöidään ajallaan. Ostolaskujen käsittely räätälöidään asiakkaan yksilöllisiä tarpeita vastaavaksi. Täysin ulkoistettu ostolaskujen käsittely sisältää seuraavat toiminnot:

  • DL Prime -ostoreskontra
  • Laskujen vastaanotto suoraan laskuttajalta (paperi-, PDF- ja finvoice-laskut)
  • Paperilaskujen skannaus
  • Laskujen tiliöinti
  • Laskujen kierrättäminen ja hyväksyttäminen
  • Laskujen maksaminen
  • Arkistointi

Myyntireskontra

Toimiva myyntireskontra on olennainen osa menestyvää liiketoimintaa. Cash-In hoitaa ammattitaitoisesti asiakkaan koko myyntireskontran tai ne toiminnot, jotka asiakas päättää ulkoistaa Cash-Inille.

taloushallinto-kuntoon

Me hoidamme yrityksesi taloushallinnan ammattitaidolla.

Prime3000

Tilaa uutiskirjeemme!

Syötä sähköpostiosoitteesi sille varattuun kenttään. Lähetämme sinulle mielenkiintoisia uutisia ja tiedotteita DL Prime -ratkaisuistamme 1-2 kertaa kuukaudessa.

Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä.

Kiitos tilauksestasi, saat jatkossa mielenkiintoisia uutisia DL Prime -ratkaisuistamme

Uutiskirje-tilauksen käsittelyssä ilmeni virhe, ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen.

Ota yhteyttä >